Wat te doen bij schade?

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling bij ons via info@tspokecards.nl. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Klachtafhandeling

Bij TS Pokécards draait alles om tevreden klantendienst. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen. U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. U ontvangt altijd een inhoudelijke reactie binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht. Wij zijn bereikbaar via info@tspokecards.nl. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u uw email zo compleet mogelijk te mailen. In veel gevallen helpt het om foto’s toe te voegen.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.