Er kan altijd een vraag in u opkomen bij een bestelling of verzending.
Hieronder hebben wij en lijst met de meeste gestelde vragen. 

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via dit formulier.

FAQ

Bestellen

Is er een minimum bestelbedrag?

Nee, alle bestellingen worden bij ons met zorg verstuurd.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen op de site?

De volgende betaalmethodes zijn beschikbaar:

  • Ideal
  • Creditcard 
  • Paypal
  • Bankcontact (België)
  • Klarna (toekomst)

Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Mocht u problemen ondervinden met het bestellen dan kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier.

Het contact formulier is hier te vinden.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja dat kan zeker, u kunt dit doen door ons via het formulier op de hoogte te stellen. Mocht de bestelling al zijn verzonden dat kan dit alleen als u de bestelling terug stuurt.

Kan ik betalen met Klarna?

Nee dat is op dit moment niet mogelijk, wij hopen in de toekomst dit te kunnen beiden

Verzenden en retourneren 

Met welke pakket service wordt mijn pakket verstuurd?

Alle pakketjes worden verzonden met post-nl. 

Onder het kopje verzendmethodes vind je alle informatie over de eventueel verzendkosten en de leveringstijd.

Kan ik mijn pakket volgen?

Jaa dat kan, bij elke bestelling die wordt verstuurd met track & trace krijgt u en mail van ons. Zo kunt u het pakket volgen.

Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Het kan natuurlijk gebeuren dat en pakket niet geleverd is, het wilt vaak voorkomen dat Post-NL de volgende dag bij u voor de deur staat.

Mocht dit niet het geval zijn kun u ons altijd bereiken via het formulier bij contacten. Vergeet het ordernummer er dan niet bij te vermelden

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?

Nee dit kan helaas niet, dit heeft te maken dat alle verzendbevestigingen automatisch worden verstuurd.

Hoe kan ik mijn pakket retour sturen?

Ja dat kan zeker, voor meer informatie wil ik uw verwijzen naar het retourbeleid van onze site.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Je kunt met ons contact opnemen via mail of contact formulier. Deze kun je hier vinden.

Hebben jullie een app groep?

Op dit moment is er geen app groep, in de toekomst komt deze er wel.

Heeft u een klacht?

Vervelend om te horen dat u en klacht heeft. U kunt de klacht naar ons toesturen via het volgende mailadres info@tspokecards.nl

Wij nemen alle klachten serieus en komen daar ook zo spoedig mogelijk op terug.